Forum Wszystko o figurkowych grach bitewnych i nie tylko Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Zasady podstawowe
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o figurkowych grach bitewnych i nie tylko Strona Główna -> Władca Pierścieni
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord Thomas
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Erebor

PostWysłany: Pon 20:53, 13 Lis 2006    Temat postu: Zasady podstawowe

Witam, na samym początku bedzie sprostowanie wynikłe z mojego niedopatrzenia podczas walki wręcz trzba określić kto wygrał nawet jesli wojownicy mają taki sam współczynnik walki, według gazetki określa się to rzutem kością 1,2,3 wygrywa dobry 4,5,6 wygrywa zły, ponieważ u nas często grają armie tematycznie dobre lub złe naprzeciw siebie zastosujemy ta zasadę trochę inaczej, gracz który ma pierwszeństwo rzuca k6 i wynik 1,2,3 oznacza jego zwycięstwo, a 4,5,6 zwycięstwo przeciwnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pod Mistrzu
Goblin
Goblin



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Wto 23:54, 14 Lis 2006    Temat postu:

A czy są "nasghole:???? i jak ze statystykami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord Thomas
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Erebor

PostWysłany: Śro 1:22, 15 Lis 2006    Temat postu:

Nazgule, Upiory Pierścienia jest ich 9 i dwa występują w naszej grze jako imienne:

Czarnoksiężnik z Angmaru, Wódz Nazguli W 5 S 4 O 8 A 1 Ż 1 M 6 P 0 W 10 L 0 koszt 70 punktów
Specjalne zasady: można mu dodać Potęgi i Losu maks. do 3 zwiększając koszt wystawienia o 5 punktów na jeden punkt Potęgi lub Losu. Wolę można podnieść o kolejne 10 punktów i też koszt wystawienia zwiększa się o 5 punktów za jeden punkt Woli.
Przerażający, stworzenie jest przerażające i wzbudza grozę w przeciwnikach.
Wola Zła, dla istot eterycznych ich Wola to jedyna rzecz, jaka trzyma ich powłoki w materialnym świecie, pod koniec każdej tury walki muszą wydać punkt Woli(nawet jak dosiadają wierzchowca). Jeżeli Wola w jakikolwiek sposób zostanie zredukowana do zera upiór traci swą powłokę i jako cień ucieka by się zregenerować. Istota eteryczna nie wydaje Woli gdy walczy przeciwko modelowi posiadającemu Jedyny Pierścień. Model korzystający z mocy Jedynego Pierścienia jest zawsze widoczny dla upiora.
Zwiastun Ciemności, wszystkie wrogie modele znajdujące się nie dalej niż 28 cm od Nazgula otrzymują modyfikator -1 do Męstwa, niekumulatywne.

Ekwipunek: Broń Dwuręczna 5 punktów, Ostrze Morgul 10 punktów, Skrzydlaty Wierzchowiec 50 punktów, Wierzchowiec 10 punktów.

Zaklęcia: Czarna Strzała, trudnośc 5+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia otrzymuje trafienie z siłą 9, gdy zaklęcie zostaje rzucone na model kawaleryjski Nazgul wybiera czy chce zranić jeżdzca czy wierzchowca.
Pozbawienie Woli, trudnośc 3+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia traci wszystkie posiadane punkty Woli, efekt ten utrzymuje się do końca bitwy, Wola może być zregenerowana tylko przez zaklęcie Wzmocnienie Woli.
Rozkaz, trudnośc 4+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia przechodzi pod kontrolę maga, może on jej rozkazać ruszyć się na maksymalną odległośc równą połowie jej maksymalnego ruchu w dowolnym kierunku, nawet jeśli postać poruszała się w swojej rundzie lub ruch ten spowoduje zetknięcie się podstawką z innym modelem(nie ma potrzeby testowania Męstwa, gdy model ten wzbudza strach) Nie można jej rozkazać czynu samobójczego, jak np. skoku z krawędzi urwiska, ani innych skomplikowanych czynności np. opuszczenia wierzchowca, położenia się na ziemi itp. Ponadto model jest traktowany jakby był pod wpływem zaklęcia Unieruchomienie.
Twój Kostur Jest Złamany, trudnośc 4+, zasięg 28 cm, za pomocą tego zaklęcia mag może złamać kostur wrogiego czarodzieja i tym samym pozbawić go zawartej w nim mocy oraz możliwości korzystania z niego jako broni.
Unieruchomienie, trudnośc 3+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia nie może nic robić, jej cecha Walka zostaje obniżona do 1, gdy walczy rzuca tylko jedną kostką, niezależnioe od swej cechy Atak. Nawet, gdy wygra walkę nie uderzy, ofiara będąca bohaterem nadal może wydawać punkty Potęgi, Woli, Losu, lecz nie moze dokonywać heroicznych czynów.
Wyssanie Odwagi, trudnośc 2+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia traci punkt Męstwa, efekt utrzymuje się do końca bitwy, zaklęcie można rzucić wielokrotnie na jeden cel, za każdym razem redukując jego męstwo o 1.

Khamul, Khamul the Easterling: W 5 S 4 O 8 A 1 Ż 1 P 2 W 12 L 2 koszt 120 punktów

Specjalne zasady: Przerażający, stworzenie jest przerażające i wzbudza grozę w przeciwnikach.
Wola Zła, dla istot eterycznych ich Wola to jedyna rzecz, jaka trzyma ich powłoki w materialnym świecie, pod koniec każdej tury walki muszą wydać punkt Woli(nawet jak dosiadają wierzchowca). Jeżeli Wola w jakikolwiek sposób zostanie zredukowana do zera upiór traci swą powłokę i jako cień ucieka by się zregenerować. Istota eteryczna nie wydaje woli gdy walczy przeciwko modelowi posiadającemu Jedyny Pierścień. Model korzystający z mocy Jedynego Pierścienia jest zawsze widoczny dla upiora.
Wyssanie Energii, za każdym razem, gdy Khamul zada przeciwnikowi ranę(tzn. przeciwnik straci punkt Żywotności) automatycznie odzyskuje punkt Woli, zdolność ta nie pozwala na podniesienie jego Woli ponad 12, dodatkowo na początku fazy Walki(zanim rozegrane zostaną heroiczne) może on wydać jeden punkt Woli, by podnieśc wartośc swojej Siły, Walki lub Ataku o 1, efekt trwa do końca tej fazy Walki, można wydać więcej niż jeden punkt Woli na rundę by uzyskać podwyższenie cech.
Zwiastun Ciemności, wszystkie wrogie modele znajdujące się nie dalej niż 28 cm od Nazgula otrzymują modyfikator -1 do Męstwa, niekumulatywne.

Ekwipunek: Skrzydlaty Wierzchowiec 50 punktów, Wierzchowiec 10 punktów,
Opancerzony Wierzchowiec 15 punktów.

Zaklęcia: Czarna Strzała, trudnośc 6+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia otrzymuje trafienie z siłą 9, gdy zaklęcie zostaje rzucone na model kawaleryjski Nazgul wybiera czy chce zranić jeżdzca czy wierzchowca.
Pozbawienie Woli, trudnośc 4+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia traci wszystkie posiadane punkty Woli,efekt ten utrzymuje się do końca bitwy, Wola może być zregenerowana tylko przez zaklęcie Wzmocnienie Woli.
Przymuszenie, trudnośc 5+, zasięg 42 cm, ofiara zaklęcia przechodzi pod kontrolę maga, może on jej rozkazać ruszyć się na maksymalną odległośc równą połowie jej maksymalnego ruchu w dowolnym kierunku, nawet jeśli postać poruszała się w swojej rundzie lub ruch ten spowoduje zetknięcie się podstawką z innym modelem(nie ma potrzeby testowania Męstwa, gdy model ten wzbudza strach) Nie można jej rozkazać czynu samobójczego, jak np. skoku z krawędzi urwiska, ani innych skomplikowanych czynności np. opuszczenia wierzchowca, położenia się na ziemi itp. Ponadto model jest traktowany jakby był pod wpływem zaklęcia Unieruchomienie.
Unieruchomienie, trudnośc 4+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia nie może nic robić, jej cecha Walka zostaje obniżona do 1, gdy walczy rzuca tylko jedną kostką, niezależnioe od swej cechy Atak. Nawet, gdy wygra walkę nie uderzy, ofiara będąca bohaterem nadal może wydawać punkty Potęgi, Woli, Losu, lecz nie moze dokonywać heroicznych czynów.
Wyssanie Odwagi, trudnośc 3+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia traci punkt Męstwa, efekt utrzymuje się do końca bitwy, zaklęcie można rzucić wielokrotnie na jeden cel, za każdym razem redukując jego męstwo o 1.

Nazgul: W 5 S 4 O 8 A 1 Ż 1 M 6 P 0 W 7 L 0 koszt 55 punktów

Specjalne zasady: można mu dodać Potęgi, Losu maks. do 2 zwiększając koszt wystawienia o 5 punktów na jeden punkt Potęgi lub Losu. Wolę można podnieść o kolejne 7 punktów i też koszt wystawienia zwiększa się o 5 punktów za jeden punkt Woli.
Przerażający, stworzenie jest przerażające i wzbudza grozę w przeciwnikach.
Wola Zła, dla istot eterycznych ich Wola to jedyna rzecz, jaka trzyma ich powłoki w materialnym świecie, pod koniec każdej tury walki muszą wydać punkt Woli(nawet jak dosiadają wierzchowca). Jeżeli Wola w jakikolwiek sposób zostanie zredukowana do zera upiór traci swą powłokę i jako cień ucieka by się zregenerować. Istota eteryczna nie wydaje woli gdy walczy przeciwko modelowi posiadającemu Jedyny Pierścień. Model korzystający z mocy Jedynego Pierścienia jest zawsze widoczny dla upiora.
Zwiastun Ciemności, wszystkie wrogie modele znajdujące się nie dalej niż 28 cm od Nazgula otrzymują modyfikator -1 do Męstwa, niekumulatywne.

Ekwipunek: Skrzydlaty Wierzchowiec 50 punktów, Wierzchowiec 10

Zaklęcia: Czarna Strzała, trudnośc 5+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia otrzymuje trafienie z siłą 9, gdy zaklęcie zostaje rzucone na model kawaleryjski Nazgul wybiera czy chce zranić jeżdzca czy wierzchowca.
Pozbawienie Woli, trudnośc 3+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia traci wszystkie posiadane punkty Woli,efekt ten utrzymuje się do końca bitwy, Wola może być zregenerowana tylko przez zaklęcie Wzmocnienie Woli.
Rozkaz, trudnośc 4+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia przechodzi pod kontrolę maga, może on jej rozkazać ruszyć się na maksymalną odległośc równą połowie jej maksymalnego ruchu w dowolnym kierunku, nawet jeśli postać poruszała się w swojej rundzie lub ruch ten spowoduje zetknięcie się podstawką z innym modelem(nie ma potrzeby testowania Męstwa, gdy model ten wzbudza strach) Nie można jej rozkazać czynu samobójczego, jak np. skoku z krawędzi urwiska, ani innych skomplikowanych czynności np. opuszczenia wierzchowca, położenia się na ziemi itp. Ponadto model jest traktowany jakby był pod wpływem zaklęcia Unieruchomienie.
Unieruchomienie, trudnośc 3+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia nie może nic robić, jej cecha Walka zostaje obniżona do 1, gdy walczy rzuca tylko jedną kostką, niezależnioe od swej cechy Atak. Nawet, gdy wygra walkę nie uderzy, ofiara będąca bohaterem nadal może wydawać punkty Potęgi, Woli, Losu, lecz nie moze dokonywać heroicznych czynów.
Wyssanie Odwagi, trudnośc 2+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia traci punkt Męstwa, efekt utrzymuje się do końca bitwy, zaklęcie można rzucić wielokrotnie na jeden cel, za każdym razem redukując jego męstwo o 1.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lord Thomas dnia Śro 21:01, 15 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartek
Administrator
Administrator



Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rivendell

PostWysłany: Śro 10:54, 15 Lis 2006    Temat postu:

A jak jest ze statami Leśnych Elfów i Elfów Halidira

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord Thomas
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Erebor

PostWysłany: Nie 0:59, 19 Lis 2006    Temat postu:

Leśne Elfy i ELfy Haldira

Leśny Elf W 5 S 3 O 3 A 1 Ż 1 M 5 koszt 7 punktów

Ekwipunek:
Broń ręczna 0 punktów
Elfie Ostrze 1 punkt
Włócznia Leśnych Elfów 1 punkt
Broń Miotana 2 punkty
Elficki Łuk 2 punkty
Elficka Peleryna 5 punktów
Sztandar 35 punktów

Specjalne: Poruszanie się po lesie, elfy traktują las jako teren normalny, nie trudny.

Elf Wojownik (Haldira) W 5 S 3 O 3 A 1 Ż 1 M 5 koszt 7 punktów

Ekwipunek:
Broń ręczna 0 punktów
Elfie Ostrze 1 punkt
Włócznia 1 punkt
Elficki Łuk 2 punkty
Zbroja 1 punkt
Sztandar 35 punktów

Specjalne: Poruszanie się po lesie, elfy traktują las jako teren normalny, nie trudny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord Thomas
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Erebor

PostWysłany: Śro 1:04, 22 Lis 2006    Temat postu:

Mam coś dla wszystkich wrógów Zielonego tatałajstwa Very Happy bębny nie działają na Trolla Smile to teraz mozna pogadać o dogrywce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stokrotka
Gondorianin
Gondorianin



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andromeda Universe

PostWysłany: Śro 2:24, 22 Lis 2006    Temat postu:

świetne wieści.. to zemsta Krasnalków będzie straszna.. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pod Mistrzu
Goblin
Goblin



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Pią 0:00, 24 Lis 2006    Temat postu:

A mnie nie będzie w sobotę ;PP
a z resztą najpierw to ja rozwalam elfy, poczekasz chwilę Thomasie, ok??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartek
Administrator
Administrator



Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rivendell

PostWysłany: Sob 0:04, 25 Lis 2006    Temat postu:

no niewiem czy rozwalisz Efy są zteterminowane i chcą wygrać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pod Mistrzu
Goblin
Goblin



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Nie 0:38, 26 Lis 2006    Temat postu:

"zteterminowane"..... no to już im nie zależy, i tak przegrają. Dziś (sobota 25 XI) udowodniła to....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Casper
Goblin
Goblin



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oestenmark

PostWysłany: Nie 0:59, 26 Lis 2006    Temat postu:

Każda armia może wygrać, tak samo jak przegrać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pod Mistrzu
Goblin
Goblin



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Nie 23:07, 26 Lis 2006    Temat postu:

Jaka skromność.... Wink Razz (W sobotę (25 XII) wygrał goblinami vs. nowa armia elfów.....)
No oczywiście wszystko zależy od dowódców i szczęścia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord Thomas
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Erebor

PostWysłany: Pon 7:35, 27 Lis 2006    Temat postu:

Casper ma jak narazie najbardziej rzeczowe podejście, nie zawsze trzeba wygrywać, jeśli nie przegrywamy to się nie uczymy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Casper
Goblin
Goblin



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oestenmark

PostWysłany: Pon 8:34, 27 Lis 2006    Temat postu:

Ja musiałem przegrać 3 razy, żeby wygrać. Poznałem słabą strone goblinów Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartek
Administrator
Administrator



Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rivendell

PostWysłany: Pon 9:15, 27 Lis 2006    Temat postu:

A ja nadal chce poznać mocną strone elfów i kogoś kto umie nimi grać i się tymi wiadomościami podzieli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o figurkowych grach bitewnych i nie tylko Strona Główna -> Władca Pierścieni Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1