Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lord Thomas
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Erebor
|
Wysłany: Pon 20:53, 13 Lis 2006 Temat postu: Zasady podstawowe |
|
|
Witam, na samym początku bedzie sprostowanie wynikłe z mojego niedopatrzenia podczas walki wręcz trzba określić kto wygrał nawet jesli wojownicy mają taki sam współczynnik walki, według gazetki określa się to rzutem kością 1,2,3 wygrywa dobry 4,5,6 wygrywa zły, ponieważ u nas często grają armie tematycznie dobre lub złe naprzeciw siebie zastosujemy ta zasadę trochę inaczej, gracz który ma pierwszeństwo rzuca k6 i wynik 1,2,3 oznacza jego zwycięstwo, a 4,5,6 zwycięstwo przeciwnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pod Mistrzu
Goblin
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: Wto 23:54, 14 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A czy są "nasghole:???? i jak ze statystykami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Thomas
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Erebor
|
Wysłany: Śro 1:22, 15 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nazgule, Upiory Pierścienia jest ich 9 i dwa występują w naszej grze jako imienne:
Czarnoksiężnik z Angmaru, Wódz Nazguli W 5 S 4 O 8 A 1 Ż 1 M 6 P 0 W 10 L 0 koszt 70 punktów
Specjalne zasady: można mu dodać Potęgi i Losu maks. do 3 zwiększając koszt wystawienia o 5 punktów na jeden punkt Potęgi lub Losu. Wolę można podnieść o kolejne 10 punktów i też koszt wystawienia zwiększa się o 5 punktów za jeden punkt Woli.
Przerażający, stworzenie jest przerażające i wzbudza grozę w przeciwnikach.
Wola Zła, dla istot eterycznych ich Wola to jedyna rzecz, jaka trzyma ich powłoki w materialnym świecie, pod koniec każdej tury walki muszą wydać punkt Woli(nawet jak dosiadają wierzchowca). Jeżeli Wola w jakikolwiek sposób zostanie zredukowana do zera upiór traci swą powłokę i jako cień ucieka by się zregenerować. Istota eteryczna nie wydaje Woli gdy walczy przeciwko modelowi posiadającemu Jedyny Pierścień. Model korzystający z mocy Jedynego Pierścienia jest zawsze widoczny dla upiora.
Zwiastun Ciemności, wszystkie wrogie modele znajdujące się nie dalej niż 28 cm od Nazgula otrzymują modyfikator -1 do Męstwa, niekumulatywne.
Ekwipunek: Broń Dwuręczna 5 punktów, Ostrze Morgul 10 punktów, Skrzydlaty Wierzchowiec 50 punktów, Wierzchowiec 10 punktów.
Zaklęcia: Czarna Strzała, trudnośc 5+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia otrzymuje trafienie z siłą 9, gdy zaklęcie zostaje rzucone na model kawaleryjski Nazgul wybiera czy chce zranić jeżdzca czy wierzchowca.
Pozbawienie Woli, trudnośc 3+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia traci wszystkie posiadane punkty Woli, efekt ten utrzymuje się do końca bitwy, Wola może być zregenerowana tylko przez zaklęcie Wzmocnienie Woli.
Rozkaz, trudnośc 4+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia przechodzi pod kontrolę maga, może on jej rozkazać ruszyć się na maksymalną odległośc równą połowie jej maksymalnego ruchu w dowolnym kierunku, nawet jeśli postać poruszała się w swojej rundzie lub ruch ten spowoduje zetknięcie się podstawką z innym modelem(nie ma potrzeby testowania Męstwa, gdy model ten wzbudza strach) Nie można jej rozkazać czynu samobójczego, jak np. skoku z krawędzi urwiska, ani innych skomplikowanych czynności np. opuszczenia wierzchowca, położenia się na ziemi itp. Ponadto model jest traktowany jakby był pod wpływem zaklęcia Unieruchomienie.
Twój Kostur Jest Złamany, trudnośc 4+, zasięg 28 cm, za pomocą tego zaklęcia mag może złamać kostur wrogiego czarodzieja i tym samym pozbawić go zawartej w nim mocy oraz możliwości korzystania z niego jako broni.
Unieruchomienie, trudnośc 3+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia nie może nic robić, jej cecha Walka zostaje obniżona do 1, gdy walczy rzuca tylko jedną kostką, niezależnioe od swej cechy Atak. Nawet, gdy wygra walkę nie uderzy, ofiara będąca bohaterem nadal może wydawać punkty Potęgi, Woli, Losu, lecz nie moze dokonywać heroicznych czynów.
Wyssanie Odwagi, trudnośc 2+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia traci punkt Męstwa, efekt utrzymuje się do końca bitwy, zaklęcie można rzucić wielokrotnie na jeden cel, za każdym razem redukując jego męstwo o 1.
Khamul, Khamul the Easterling: W 5 S 4 O 8 A 1 Ż 1 P 2 W 12 L 2 koszt 120 punktów
Specjalne zasady: Przerażający, stworzenie jest przerażające i wzbudza grozę w przeciwnikach.
Wola Zła, dla istot eterycznych ich Wola to jedyna rzecz, jaka trzyma ich powłoki w materialnym świecie, pod koniec każdej tury walki muszą wydać punkt Woli(nawet jak dosiadają wierzchowca). Jeżeli Wola w jakikolwiek sposób zostanie zredukowana do zera upiór traci swą powłokę i jako cień ucieka by się zregenerować. Istota eteryczna nie wydaje woli gdy walczy przeciwko modelowi posiadającemu Jedyny Pierścień. Model korzystający z mocy Jedynego Pierścienia jest zawsze widoczny dla upiora.
Wyssanie Energii, za każdym razem, gdy Khamul zada przeciwnikowi ranę(tzn. przeciwnik straci punkt Żywotności) automatycznie odzyskuje punkt Woli, zdolność ta nie pozwala na podniesienie jego Woli ponad 12, dodatkowo na początku fazy Walki(zanim rozegrane zostaną heroiczne) może on wydać jeden punkt Woli, by podnieśc wartośc swojej Siły, Walki lub Ataku o 1, efekt trwa do końca tej fazy Walki, można wydać więcej niż jeden punkt Woli na rundę by uzyskać podwyższenie cech.
Zwiastun Ciemności, wszystkie wrogie modele znajdujące się nie dalej niż 28 cm od Nazgula otrzymują modyfikator -1 do Męstwa, niekumulatywne.
Ekwipunek: Skrzydlaty Wierzchowiec 50 punktów, Wierzchowiec 10 punktów,
Opancerzony Wierzchowiec 15 punktów.
Zaklęcia: Czarna Strzała, trudnośc 6+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia otrzymuje trafienie z siłą 9, gdy zaklęcie zostaje rzucone na model kawaleryjski Nazgul wybiera czy chce zranić jeżdzca czy wierzchowca.
Pozbawienie Woli, trudnośc 4+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia traci wszystkie posiadane punkty Woli,efekt ten utrzymuje się do końca bitwy, Wola może być zregenerowana tylko przez zaklęcie Wzmocnienie Woli.
Przymuszenie, trudnośc 5+, zasięg 42 cm, ofiara zaklęcia przechodzi pod kontrolę maga, może on jej rozkazać ruszyć się na maksymalną odległośc równą połowie jej maksymalnego ruchu w dowolnym kierunku, nawet jeśli postać poruszała się w swojej rundzie lub ruch ten spowoduje zetknięcie się podstawką z innym modelem(nie ma potrzeby testowania Męstwa, gdy model ten wzbudza strach) Nie można jej rozkazać czynu samobójczego, jak np. skoku z krawędzi urwiska, ani innych skomplikowanych czynności np. opuszczenia wierzchowca, położenia się na ziemi itp. Ponadto model jest traktowany jakby był pod wpływem zaklęcia Unieruchomienie.
Unieruchomienie, trudnośc 4+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia nie może nic robić, jej cecha Walka zostaje obniżona do 1, gdy walczy rzuca tylko jedną kostką, niezależnioe od swej cechy Atak. Nawet, gdy wygra walkę nie uderzy, ofiara będąca bohaterem nadal może wydawać punkty Potęgi, Woli, Losu, lecz nie moze dokonywać heroicznych czynów.
Wyssanie Odwagi, trudnośc 3+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia traci punkt Męstwa, efekt utrzymuje się do końca bitwy, zaklęcie można rzucić wielokrotnie na jeden cel, za każdym razem redukując jego męstwo o 1.
Nazgul: W 5 S 4 O 8 A 1 Ż 1 M 6 P 0 W 7 L 0 koszt 55 punktów
Specjalne zasady: można mu dodać Potęgi, Losu maks. do 2 zwiększając koszt wystawienia o 5 punktów na jeden punkt Potęgi lub Losu. Wolę można podnieść o kolejne 7 punktów i też koszt wystawienia zwiększa się o 5 punktów za jeden punkt Woli.
Przerażający, stworzenie jest przerażające i wzbudza grozę w przeciwnikach.
Wola Zła, dla istot eterycznych ich Wola to jedyna rzecz, jaka trzyma ich powłoki w materialnym świecie, pod koniec każdej tury walki muszą wydać punkt Woli(nawet jak dosiadają wierzchowca). Jeżeli Wola w jakikolwiek sposób zostanie zredukowana do zera upiór traci swą powłokę i jako cień ucieka by się zregenerować. Istota eteryczna nie wydaje woli gdy walczy przeciwko modelowi posiadającemu Jedyny Pierścień. Model korzystający z mocy Jedynego Pierścienia jest zawsze widoczny dla upiora.
Zwiastun Ciemności, wszystkie wrogie modele znajdujące się nie dalej niż 28 cm od Nazgula otrzymują modyfikator -1 do Męstwa, niekumulatywne.
Ekwipunek: Skrzydlaty Wierzchowiec 50 punktów, Wierzchowiec 10
Zaklęcia: Czarna Strzała, trudnośc 5+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia otrzymuje trafienie z siłą 9, gdy zaklęcie zostaje rzucone na model kawaleryjski Nazgul wybiera czy chce zranić jeżdzca czy wierzchowca.
Pozbawienie Woli, trudnośc 3+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia traci wszystkie posiadane punkty Woli,efekt ten utrzymuje się do końca bitwy, Wola może być zregenerowana tylko przez zaklęcie Wzmocnienie Woli.
Rozkaz, trudnośc 4+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia przechodzi pod kontrolę maga, może on jej rozkazać ruszyć się na maksymalną odległośc równą połowie jej maksymalnego ruchu w dowolnym kierunku, nawet jeśli postać poruszała się w swojej rundzie lub ruch ten spowoduje zetknięcie się podstawką z innym modelem(nie ma potrzeby testowania Męstwa, gdy model ten wzbudza strach) Nie można jej rozkazać czynu samobójczego, jak np. skoku z krawędzi urwiska, ani innych skomplikowanych czynności np. opuszczenia wierzchowca, położenia się na ziemi itp. Ponadto model jest traktowany jakby był pod wpływem zaklęcia Unieruchomienie.
Unieruchomienie, trudnośc 3+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia nie może nic robić, jej cecha Walka zostaje obniżona do 1, gdy walczy rzuca tylko jedną kostką, niezależnioe od swej cechy Atak. Nawet, gdy wygra walkę nie uderzy, ofiara będąca bohaterem nadal może wydawać punkty Potęgi, Woli, Losu, lecz nie moze dokonywać heroicznych czynów.
Wyssanie Odwagi, trudnośc 2+, zasięg 28 cm, ofiara zaklęcia traci punkt Męstwa, efekt utrzymuje się do końca bitwy, zaklęcie można rzucić wielokrotnie na jeden cel, za każdym razem redukując jego męstwo o 1.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lord Thomas dnia Śro 21:01, 15 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartek
Administrator
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rivendell
|
Wysłany: Śro 10:54, 15 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A jak jest ze statami Leśnych Elfów i Elfów Halidira
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Thomas
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Erebor
|
Wysłany: Nie 0:59, 19 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Leśne Elfy i ELfy Haldira
Leśny Elf W 5 S 3 O 3 A 1 Ż 1 M 5 koszt 7 punktów
Ekwipunek:
Broń ręczna 0 punktów
Elfie Ostrze 1 punkt
Włócznia Leśnych Elfów 1 punkt
Broń Miotana 2 punkty
Elficki Łuk 2 punkty
Elficka Peleryna 5 punktów
Sztandar 35 punktów
Specjalne: Poruszanie się po lesie, elfy traktują las jako teren normalny, nie trudny.
Elf Wojownik (Haldira) W 5 S 3 O 3 A 1 Ż 1 M 5 koszt 7 punktów
Ekwipunek:
Broń ręczna 0 punktów
Elfie Ostrze 1 punkt
Włócznia 1 punkt
Elficki Łuk 2 punkty
Zbroja 1 punkt
Sztandar 35 punktów
Specjalne: Poruszanie się po lesie, elfy traktują las jako teren normalny, nie trudny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Thomas
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Erebor
|
Wysłany: Śro 1:04, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Mam coś dla wszystkich wrógów Zielonego tatałajstwa bębny nie działają na Trolla to teraz mozna pogadać o dogrywce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stokrotka
Gondorianin
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andromeda Universe
|
Wysłany: Śro 2:24, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
świetne wieści.. to zemsta Krasnalków będzie straszna..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pod Mistrzu
Goblin
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: Pią 0:00, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A mnie nie będzie w sobotę ;PP
a z resztą najpierw to ja rozwalam elfy, poczekasz chwilę Thomasie, ok??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartek
Administrator
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rivendell
|
Wysłany: Sob 0:04, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
no niewiem czy rozwalisz Efy są zteterminowane i chcą wygrać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pod Mistrzu
Goblin
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: Nie 0:38, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
"zteterminowane"..... no to już im nie zależy, i tak przegrają. Dziś (sobota 25 XI) udowodniła to....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Casper
Goblin
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oestenmark
|
Wysłany: Nie 0:59, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Każda armia może wygrać, tak samo jak przegrać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pod Mistrzu
Goblin
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: Nie 23:07, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jaka skromność.... (W sobotę (25 XII) wygrał goblinami vs. nowa armia elfów.....)
No oczywiście wszystko zależy od dowódców i szczęścia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Thomas
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Erebor
|
Wysłany: Pon 7:35, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Casper ma jak narazie najbardziej rzeczowe podejście, nie zawsze trzeba wygrywać, jeśli nie przegrywamy to się nie uczymy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Casper
Goblin
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oestenmark
|
Wysłany: Pon 8:34, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja musiałem przegrać 3 razy, żeby wygrać. Poznałem słabą strone goblinów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartek
Administrator
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rivendell
|
Wysłany: Pon 9:15, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A ja nadal chce poznać mocną strone elfów i kogoś kto umie nimi grać i się tymi wiadomościami podzieli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|